Tygpåse



Ursäkta bildkvalitén men ibland orkar man ju bah inte.
Blev så glad när jag hittade den här halvfärdiga tygpåsen jag gjorde under Mullsjö-tiden. Det var bara banden som var kvar att sätta dit. Verkade som jag hade tappat tålamodet på symaskinen och skitit i att göra den klart bara. Jag orkade inte lägga tid på att sy snyggt så det blev som det blev men den fungerar till bruk och det är ju meningen. Jag var tydligen smart på den tiden och gjorde en innerficka med knapp. Det är ju omöjligt att hitta saker som ligger fritt i en tygpåse. Jan Stenmark är för övrigt personen bakom trycket. Han är bäst också. Peace!

2 kommentarer:

  1. hejhej! visst har du fått brevet? :)
    jag såg att min adress kommer vara:
    Kristina Liontaki
    Götabro Kursgård, PL 6370, 692 93 Kumla

    :)

    SvaraRadera
  2. Haha, åh jag har kvar pappret du skrev ut när du skulle göra en sån tygpåse till mig. Älskar den bilden.. Börjar skratta varje gång jag ser den. Jag vill också kunna göra typpåsar ju!

    SvaraRadera

Hej!