Café Laundromat

Ibland vill jag ha ett rum med bästa ljudanläggningen som spelar galet hård musik, svarta väggar och en board där det står motherfuckershitholeass osv runt hela rummet. Det ska även vara ljudisolerat så man kan skrika!

Men idag vill jag ha ha en stor gymnastiksal med massa mjuka mattor och mjuka väggar, bästa ljudanläggningen och bästa musiken och fett mycket disco! Oh yeah! Och studsmattor! och bara fina färger typ turkos, senapsgul, brunt...

och på tal om fina färger så finns världens mysigaste fik/bar här i Oslo. Café laundromat. Bara fina färger!! Det är värt att åka till Oslo bara för att gå och fika där! Crazy alltså! Och de har en balkong liksom! Det är ju bland det bästa! Och så kan man tvätta kläder där samtidigt som man fikar. Se och njut! Nääää nu vill jag gå och fika där! Jag är så fruktansvärt rastlös! Varför sover alla?!?!?!?

















Kolla in deras mysiga hemsida
här! Bara den är värd ett besök liksom.

4 kommentarer:

  1. Åhåååå MYSEN då!! SÅ himla härligt det låter!!! Alla skulle ha ett sånt rum tycker jag!!
    Åhhhhh FIKET <3!! Så himla fint det ser ut!! AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

    SvaraRadera
  2. Waaaah, vad häftigt cafe alltså! Varför missade Johan och jag det i Oslo?! Fina färger alltså. Blir lite kär i det bara jag ser det.

    SvaraRadera
  3. Ja eller hur becca! så himla underbart det skulle vara!!!
    Ja eller hur jessica! man blir ju typ helt tokkär! Så fiiint!Ni får ta en sväng förbi det någon annan gång...
    Vet ni vad det bästa är? Det är att det tar ca 2 minuter från oss att gå dit. Yiha!

    SvaraRadera

Hej!