Brev



Jag älskar brev!!

By the way...

Denna hejdlösa massproduktion och konsumtion gör mig yr.
Blir helt schitzo.
Jag har ett ständigt sug efter att köpa saker. Jag vill bara shopa, shopa! Ha en stor walk in closet med galet mycket kläder, skor, smycken och väskor. Jag vill gå lös med bankkortet och skita i var eller hur mina plagg är tillverkade.

Men samtidigt så äcklas jag som bara den. Vill göra en Into the wild och bara dra i från det här sjuka konsumtionssamhället rätt ut i skogen. Bo i vindskydd och äta vad jag kommer över och hittar. Eller bara börja springa, precis som Forrest Gump. Springa i 3 år, 2 månader, 14 dagar och 16 timmar. Ta en behövande paus i från samhället. Så himla skönt!


2 kommentarer:

  1. Ååååh dina brev är så fineliefina. Hittade ett häromdagen som du skickade till mig i mars för två år sedan. Fint vare!

    SvaraRadera
  2. Maaaadde du är bäääääästa bääääästa!!!! Puss från syrris

    SvaraRadera

Hej!