Vantar



Ett par vantar till Jessica. puss!

3 kommentarer:

  1. Å Madde vad fina dom blev! Och sockorna med! Å
    Det är väldigt mysigt att vara med dig med! Gosvännen. Ja, nu kryar jag på mig.. ska nog gå och lägga mig snart.

    KRAM på dig.

    SvaraRadera
  2. Hehee.. tack tack! Jo jag försöker.. att behålla en bra musiksmak alltså :P

    Ja usch ja.. och jag kommer inte att kunna skaffa en ny mobil på ett BRA tag.. dvs någon månad eller så hehe.. så det är lika bra att vänja sig... och när jag har råd att köpa en ny så vill jag väl inte ha någon längre haha..

    Jaa! Skittråkigt! Men hur blir det med Malmö? Fick ett sms.. när min mobil fungerade pffftt.. om att det kanske skulle flyttas.. stämmer det? Annars så tycker jag att du kan komma upp hit nästa helg!!

    Hahahaa.. mina sockar!! Du får posta dom eller något :P

    Och jaaa.. det där mamman var sjuuukt jobbig!! Men ooh vad härlig den där kille var! (Inte snobben alltså).. Mums! Haha..

    PUSS!

    SvaraRadera
  3. Okej.. den 14e. Hoppas hoppas hoppas att det går att åka iväg! :)
    Jo men kom igeeen.. nästa helg! Nästa helg! Heheh..
    Hhahaa.. nej ungen var ju hur skön som helst! "Du kör en buss. Det kliver på 6879 och 838 kliver av. 822 kliver på och 300002892 kliver av. Vilken ögonfärg har chauffören?" Hahhaa.. men jag skulle nog inte vilja ha honom som unge ändå..
    Puss

    SvaraRadera

Hej!