litestickat










Hej hopp! Oj det var ett tag sen..oups..Men som sagt har inte så mycket garn att sticka med och då blir det inge kul direkt...Men jagb fick 200kr i presnetkort på sy och sticka av Becca! iiiiiiihhhh! Ska jag handla upp nästa vecka wohoo! Lycka! Jag tänkte visa upp två par sockpar som jag gjort. Det ena paret är Linas och det andra paret mammas...men de stickade jag för ett tag sen..innan jul nån gång...och sen vantar som jag ska hinna klart med innan lördag. För då är det grapefestivalen..och då ska jag ställa ut mina stickade saker:) Kul! Själva grapefestivalen kommer bli riktigt kul! Kom dit!
Oj nu är det stressigt! måste dra..men iiih det är vååååååååååååååååååååååååååååååååårrrrr!

3 kommentarer:

  1. Ååå! Du är så duktig lilla maddis! Så fina grejor!!

    SvaraRadera
  2. Maddesöt, du får ta mitt garn om du vill!! :)

    SvaraRadera

Hej!