Vantar


Hello! Hello! Hello!
Ja, jag bestämde mig för att göra vante nr 2..då vante nr 1 har varit klar i några månader...Dock blev det lite misslyckat..för vante nr 2 blev lite för stor och sånt..jag hade glömt maskantal och grejer men, men det syns ju inte på bilderna. + att jag ändå bara ska ha vantarna på väggen. I morn hoppas jag på att ha ett par andra lite mer lyckade vantar klara. Jag hoppas också på att få post! Det gör jag alltid! Mys på eder alla! Nu ska jag sticka. Det är kul att sticka!Och choklad är så otroligt gott!Ännu mer att glädja sig över i livet! Tjo! /Madde
Ps. Läs gärna Cissis vackra blogg! Mycket fiin! miaka.blogg.se!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är. Hubbe var imponderad över ditt stickande, han sa att han önskade att du kunde sticka sånna vantar till honom. Då sa jag.. det hinner hon nog inte, men jag kan lära mig sticka. Fast det tyckte han inte verkade lika bra. Äh, iaf summan av kardemumman är att du är skitbra! :D

    SvaraRadera
  2. Naaw vad snällt! Tack tack tack:) Jag kan sticka till honom om han köper garn..det tar ca 2 dagar att sticka klart! Myys på dig!

    SvaraRadera

Hej!